Saturday, February 19, 2011

2008-1

Tere Raivo,

Tänud selle tagasiside SMS-i eest!

Ma sain just eelmisel nädalal vahtralehest lahti :)

Liikluses läheb mul väga hästi - viimasel ajal ei sõida küll eriti tihti, kuna meil kahepeale 1 auto, aga suvel sõitsin iga päev ja uuest aastast saab sõitmine taas igapäevakseks.
Kogemust on ka päris palju ja erinevat - kuu pärast lubade saamist tuli auto majja ja kuna käisin vahepeal päris pikalt Austraalias ja Uus-Meremaal, siis sain kogemuse ka "valel pool teed" sõites ja ka mägedes suure autoga (camper van) sõites.
Samuti on kogemust nii manuaal- kui automaatkastiga autoga sõitmisel.

Igapäevaseks sõiduvahendiks on Toyota Corolla. Mõnus väike, aga siiski piisavalt suur auto :)

Avariidest... nojah, möödunud veebruaris sai oldud üks lüli nelik-avariis Järvevana teel. Olin 2. auto. Läks ses suhtes natuke õnnetult, et kui minu ees autol ei oleks olnud kärukonksu, siis poleks seda väikest kriimu minu auto pamperile tekkinud (st me poleks kokku saanudki siis). Aga 4. auto virutas kolmanda mulle sellise pauguga selga, et tagapamper vajas remonti.

Ma olen jätkuvalt arvamusel, et Sa olid väga-väga hea sõiduõpetaja! Mulle ilmselt parim, arvestades minu "suurt ego" :P Mis mulle eriti meeldis, oligi see, et Sa tegid asja selgeks. Et ei pea leppima sellega, et "sõida nii, sest mina ütlen", vaid et kui aru ei saanud, siis seletasid seni, kuni sain aru :)
Kui lõppastme koolitusel käisin (OÜ Autosõit), siis seal säästliku sõidu õps ütles ka, et ma sõidan väga hästi :)

Tervitades

Merje

No comments:

Post a Comment